Meester Peter en slaaf pierre

Woensdagavond heb ik afgesproken met Meester Peter. Hij gaat die avond een sessie met zijn slaaf houden. Ze kennen elkaar al een tijdje en spreken zo'n twee keer per maand af. Kort van tevoren krijg ik een e-mail van de Meester dat er nog een andere vrouw aanwezig zal zijn bij de sessie. Ik vind het allemaal prima. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Twee weken eerder ben ik bij Meester Peter in zijn speelruimte gaan kijken. Hij heeft mij zijn verhaal verteld en uitleg gegeven over de verschillende speeltjes en hulpstukken die in zijn speelruimte aanwezig zijn. 

Hij had me al eerder gevraagd om een sessie bij te wonen, maar toen was ik helaas verhinderd. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe een sessie eruit ziet. Al eerder heb ik een sessie bij mogen wonen, maar nog niet eerder in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte. Ook is de setting compleet nieuw voor me. Meester Peter heeft mij en de andere vrouw gevraagd om iets voor half zes aanwezig te zijn. Om half zes zal de slaaf aankomen en dan kunnen we eerst even kort kennismaken.

De vrouw heb ik tenslotte nog niet eerder ontmoet en ik heb geen idee wat ik van die avond kan verwachten. Netjes op tijd klop ik op de deur. Geen reactie. Aangezien de auto van Meester Peter voor de deur geparkeerd staat, neem ik aan dat hij binnen aanwezig is. Ik heb geen idee of de andere vrouw er ook al is of dat ze nog moet komen. Van de vorige keer herinner ik me nog dat de deur op slot was. Ik kan mezelf voorstellen dat het niet de bedoeling is dat iemand binnen komt lopen, terwijl je middenin een sessie zit. Ik voel aan de deurklink en de deur blijkt open te zijn.

Ik open de deur en stap naar binnen. Via het keukentje loop ik tussen de stellingen door naar achteren. Bij de speelruimte aangekomen, zie ik dat ik niet de eerste ben. De Meester en de andere vrouw zijn al aanwezig. Ik zie verder niemand in de ruimte, dus ik neem aan dat de slaaf er nog niet is. Meester Peter draagt een leren broek met daarboven een blouse met lange mouwen. De vrouw draagt een zwart truitje met lange mouwen met daaronder een rok, netkousen en hoge, zwarte laarzen.

We stellen onszelf aan elkaar voor en ze blijkt een sub te zijn die overweegt de switch te maken naar Meester. De Meester heeft met haar afgesproken dat hij haar 'het klappen van de zweep' gaat leren. We nemen plaats op het zitje in de hoek naast het bed en wachten op de komst van de slaaf. Enige tijd later hoor ik de deur open en dicht gaan. Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd wie degene is die de sessie zal ondergaan. En waarom doet diegene wat hij/zij doet? Inmiddels weet ik dat er verschillende soorten subs/slaven zijn.

Zo heb je bijvoorbeeld de lust- en pijnslaven. Meester Peter waarschuwt ons alvast dat dit een echte pijnslaaf is. Zelf heb ik niks met pijn, maar ik vind het wel fascinerend waarom mensen hiervoor kiezen of zeggen het 'nodig' te hebben. De slaaf laat nog op zich wachten. Even vraag ik mezelf af of hij wel binnen zal komen of dat hij afhaakt, omdat hij het toch te spannend vindt. Niet veel later hoor ik een geluid vanuit de ruimte met de stellingen komen. Blijkbaar heeft hij toch besloten om de ruimte te betreden en deel te nemen aan de sessie.

Benieuwd welke outfit hij zal dragen, ga ik er eens goed voor zitten. Het geluid komt steeds dichterbij, maar ik kan het niet goed plaatsen. Hij maakt wel erg veel geluid voor iemand die de ruimte binnen komt lopen. Even later zie ik waar het geluid door veroorzaakt wordt. Slaaf pierre komt de ruimte binnen. Ik kijk naar de slaaf en zie dat die niet op zijn voeten, maar op zijn knieën de ruimte betreedt. Om zijn hals draagt hij een zwart leren halsband met daaraan een leren lijn. Op zijn tepels zie ik tepelklemmen zitten. Aan de klemmen is een wit papier bevestigd.

Hij is nog te ver weg om de rode tekst op het papier goed te kunnen lezen. Zijn armen hangen langs zijn lichaam. Om zijn polsen zie ik zwarte polsboeien zitten. Ook om zijn enkels draagt hij de zwarte boeien. Het lijkt me geen prettige houding om de ruimte te moeten doorkruisen. Knietje voor knietje komt hij dichterbij. Links naast me op de bank zit de Meesteres in opleiding en zijn Meester zit op de stoel naast ons. Of eigenlijk is het geen gewone stoel, maar een stoel waaraan je iemand kan vastketenen. Meester Peter draagt de slaaf op om ons te begroeten.

Hij schuifelt nog iets dichterbij en hij kust mijn pumps. Vervolgens kust hij de laarzen van de Meesteres in opleiding. Als hij weer op zijn knieën tegenover ons achter de tafel plaatsneemt, kunnen we de tekst op het papier goed bekijken. Meester Peter geeft de slaaf de opdracht om het papier op tafel te leggen, zodat we de tekst goed kunnen lezen. Op het papier staat iets in de trant van: Ik ben een zaadslet. Ik hou van zaad in mijn kut en mijn bek en verdien het om op mijn ballen geslagen te worden. Dat lijkt me duidelijke taal.

Hij vraagt ons wat we willen drinken en schuifelt dan terug naar de keuken om drinken voor ons te halen. Even later komt hij terug met de gevraagde drankjes. Dit keer mag hij rechtop lopen. Dat lijkt me ook wel zo veilig met de hete koffie. Meester Peter geeft de slaaf de opdracht om zijn kontje te gaan spoelen. We drinken onze drankjes en kletsen wat. Meester Peter doet zijn blouse uit en vertelt wat hij globaal in gedachten heeft voor die avond. Als slaaf pierre klaar is met zijn anaal douche, komt hij terug de ruimte in en is het tijd om de sessie te starten.

De Meester neemt hem aan zijn halsband mee naar het midden van de kamer. Aan het plafond is een katrol bevestigd met daaraan een spreidstang. Hij bedient de katrol en deze komt naar beneden. Als de spreidstang laag genoeg hangt, worden de polsboeien aan de stang bevestigd. Als beide boeien aan de stang bevestigd zijn, wordt de katrol weer omhoog getakeld. Zijn handen bevinden zich nu boven zijn hoofd. Meester Peter loopt naar de wand met speeltjes. Uit het linkervak pakt hij een parachute. Dit is een voorwerp van leer die je om de pik bevestigd.

Aan de binnenzijde van de parachute zijn meer dan honderd kleine metalen pinnetjes bevestigd. Alsof dit nog niet pijnlijk genoeg is, loopt Meester Peter naar de andere wand en pakt daar een gewichtje van de plank. Het gewichtje wordt aan de onderzijde van de parachute bevestigd. Hierdoor worden de meer dan honderd pinnetjes in de pik van de slaaf gedrukt. Hij  loopt terug naar de wand met speeltjes en pakt de eerste zweep uit het rek. Met de flogger begint hij de huid van de slaaf zachtjes op te warmen.

Een flogger is een kleine zweep met leren stroken waarmee je zacht de huid kunt strelen of hard tegen de huid aan kunt slaan. Aangezien het hier niet om een lustslaaf gaat, maar om een pijnslaaf kiest Meester Peter voor het laatste. Doordat de slaaf met zijn gezicht naar ons gericht staat, kan ik zijn reactie op de toediening van de verschillende pijnprikkels goed zien. In het begin lijkt hij de zweepslagen goed te kunnen hebben. Iets later verkleurt zijn huid een beetje rood. Tussen de slagen door worden de tepels van de slaaf stevig door de handen van de Meester bewerkt.

Ook die lijken gevoelig te worden en de huid rondom de tepels verkleurt eveneens rood. Als hij weer naar de wand loopt, komt hij terug met een paardrijzweep. De zweepslagen van deze zweep komen harder aan op de huid. Daarna komt de rode plak eraan te pas. De plak heeft de vorm van een hand. Aan het gezicht van de slaaf te zien is deze zweep een stuk minder vriendelijk. Op een groot deel van het bovenlichaam zijn inmiddels rode vlekken zichtbaar. De parachute mag af en Meester Peter knijpt stevig in de pik en ballen van de slaaf.

De katrol gaat weer omlaag en de polsboeien worden losgemaakt van de spreidstang. De enkelboeien worden vervangen door grotere enkelboeien. Meester Peter geeft de slaaf de opdracht om op zijn rug op de grond te gaan liggen. Ter hoogte van zijn voeten hangt aan het plafond een andere katrol. Het is nu tijd om deze te laten zakken. De enkelboeien van de slaaf worden middels een karabijn haak aan de spreidstang vastgemaakt. Meester Peter geeft de slaaf opdracht om met zijn handen mee te lopen, terwijl hij hem aan zijn voeten optakelt.

Even later hangt de slaaf ondersteboven aan de stang. Met zijn handen steunt de slaaf op de grond. De zweepsessie wordt nogmaals herhaald. Hierbij wordt ook de pik van de slaaf niet ontzien. Vanaf de bank voel ik bijna de pijn die de slaaf moet voelen. Slaaf pierre heeft een hele hoge pijngrens. Alhoewel ik hem af en toe zie ineenkrimpen van de pijn. Zijn lichaam laat zien hoe moeilijk hij het soms heeft, maar hij geeft nog altijd geen kik. Meester Peter heeft vooraf aangegeven dat hij de grenzen van de slaaf vanavond opnieuw wil verleggen.

Hij loopt naar de wand en komt terug met een buttplug. Aan het uiteinde van de plug zijn haren bevestigd. Met wat glijmiddel brengt hij de buttplug in het kontje van de slaaf in. Het is een mooi gezicht om de slaaf zo ondersteboven te zien hangen met de haren van de buttplug die over zijn billen vallen. Ik moet de neiging om een foto van de setting te maken onderdrukken. Als hij lang genoeg onderstboven heeft gehangen is het tijd om weer rechtop te komen staan. Voorzichtig laat Meester Peter de katrol zakken en maakt de slaaf los.

De Meester doet zijn leren broek uit en daaronder wordt een leren slip zichtbaar. De leren slip zit met behulp van drukkertjes aan het harnas bevestigd. De drukkertjes worden losgemaakt en nu is te zien dat hij een zwarte cockring omheeft. Ze nemen plaats op het bed naast ons. Zittend op de bank hebben we goed uitzicht op het bed. Meester Peter geeft aan dat de slaaf hem nog geen welkom heeft geheten. Hij weet wat hem te doen staat en brengt zijn mond richting de pik van de Meester. Met voldoende speeksel laat hij de pik van de Meester in- en uit zijn mond schuiven.

De slaaf gaat op zijn rug op het bed liggen en de Meester brengt zijn pik naar de mond van de slaaf. Hij schuift zijn pik in de mond van de slaaf. Eerst rustig, daarna neukt hij de mond van de slaaf stevig. Af en toe maakt de slaaf ongemakkelijke geluiden. Ik vraag mezelf af of hij wel voldoende lucht krijgt. De pik van Meester Peter is van een behoorlijke afmeting en hij gaat tot aan zijn ballen in de mond van de slaaf. Dan vindt hij het wel even mooi geweest en geeft de slaaf de opdracht om te stoppen. Hij gaat naast de slaaf op het bed liggen en ze zoenen wat.

Dan staan ze op van het bed en gaan middenin de ruimte staan. Meester Peter pakt een houten voorwerp van de plank. Ik heb geen idee wat het is, maar de vrouw naast me op de bank herkent het meteen. Hij draait de boutjes los en de slaaf gaat op zijn knieën zitten voor hem zitten met zijn billen naar achteren. De Meester grijpt de ballen van de slaaf vast en probeert deze tussen het voorwerp te klemmen. De vrouw naast me op de bank legt me uit dat het voorwerp een humbler is en bedoeld is om de ballen in te doen. De humbler voorkomt dat de slaaf kan gaan staan.

Dat klinkt heel erg pijnlijk en waarschijnlijk is het dat ook. Het valt niet mee om de ballen van de slaaf achter zijn billen door te trekken en in de humbler vast te klemmen. Dan maar de ballen aan de voorzijde in de humbler klemmen en dan de humbler tussen de benen van de slaaf door achter zijn benen haken. Alsof het nog niet pijnlijk genoeg is, worden de zwepen weer tevoorschijn gehaald. Terwijl de slaaf half staat, landt de zweep meermaals zijn de rug, benen en pik. Weer blijkt hoe hoog de pijngrens van de slaaf is. Het klappen van de zweep is nu extra pijnlijk.

De slaaf loopt na sommige slagen iets naar voren, maar weigert het stopwoord te zeggen. Op de bank bijten we steeds op onze tanden als de zweep weer op de ballen van de slaaf terechtkomt. Ook hier is de plak favoriet. Die wordt afgewisseld met een kaasplank en een houten pollepel. Dan worden de ballen van de slaaf uit de humbler bevrijdt. Ze lopen naar het nieuwe speeltje dat Meester Peter vandaag speciaal heeft opgehangen. Hij geeft de slaaf opdracht om plaats te nemen in de swing. Zo te zien ligt het best comfortabel.

De tepels van de slaaf worden wederom bewerkt door de vingers van de Meester. Ze zien er rood en pijnlijk uit. Dan hoor ik voor het eerst die avond het stopwoord. Niet het slaan met de zweep, maar het bewerken van de tepels met de vingers wordt de slaaf even te veel. Voorafgaand aan de sessie heeft Meester Peter ons verteld dat de hij de grenzen van de slaaf wil opzoeken. De slaaf is keurig getrouwd en heeft een gezin. Hij is honderd procent hetero, maar in het spel zou hij graag anaal gepenetreerd willen worden.

Tijdens de vorige sessie heeft Meester Peter zijn pik er al even kort in gehad, maar van gemeenschap was toen niet echt sprake. Anaal geneukt te worden, staat hoog op zijn verlangslijstje. Het lijkt vandaag zijn feestje te zijn waarbij die wens in vervulling gaat. Meester Peter pakt het glijmiddel van de plank en smeert het kontje van de slaaf en zijn pik in met glijmiddel. Dan is het tijd om zijn fantasie in vervulling te laten gaan. Hij pakt de kettingen van de swing vast. Doordat de benen van de slaaf tegen de kettingen omhoog liggen en het kontje iets omhoog ligt, kan hij de slaaf makkelijk penetreren.

Door het bewegen van de swing glijdt de pik van de Meester eenvoudig in en uit het kontje van de slaaf. Een tijdje blijft hij de slaaf penetreren. Dan vindt hij het welletjes geweest en haalt zijn pik uit het kontje van de slaaf. Samen lopen ze naar het bed. Daar gaat de slaaf zijn Meester verder pijpen. Zo te zien, zorgt dit voor opwinding bij de Meester. Afwisselend zoenend en dan weer pijpend vermaken ze zich een tijdje. Dan geeft Meester Peter de slaaf toestemming om zijn 'kutje' aan te raken. Terwijl de slaaf het 'kutje' van de Meester verwent, trekt de Meester zichzelf af.

Al zoenend hoor ik hoe de ademhaling van de Meester steeds zwaarder wordt. Een hoogtepunt lijkt binnen handbereik te zijn. Zoals het briefje aan het begin al deed vermoeden, vindt de slaaf het heerlijk om zaad in zijn mond te ontvangen. Ook aan die wens wordt vanavond gehoor gegeven. Niet veel later landt het zaad van Meester Peter in de mond van de slaaf. Zoals een goed slaaf betaamt, likt hij het zaad braaf op en slikt het door. Dat was wederom een 'first timer' voor de slaaf. Een tijdje blijven ze samen uitgeteld op het bed liggen. We kletsen nog wat na en dan is het tijd om naar huis te gaan. 

 

Beoordeel hieronder het verhaal

Rating: 4.8 sterren
5 stemmen